Facebook reklāmas - Latvijas Tālrunis

Facebook reklāmas

Facebook reklāmas ir efektīvs mārketinga līdzeklis, kas ļauj sasniegt daudzu tūkstošu cilvēku auditoriju dienā. Vienlaikus auditorija tiek ļoti precīzi nomērķēta gan ģeogrāfiski, gan pēc cilvēku interesēm internetā. Tas ļauj nodot vēstījumu tieši Jūsu potenciālajiem klientiem.

Dažādiem mērķiem – dažādas reklāmas

Facebook reklāmu vadības sistēma ļauj izveidot dažādas reklāmas atkarībā no Jūsu mārketinga mērķiem un rādīt reklāmas dažādos režīmos, lai mērķus sasniegtu.

Galvenie iespējamie reklāmas mērķi

Galvenie mērķi, kādiem tiek veidotas reklāmas, ir zīmola atpazīstamības veicināšana, Facebook lapas popularizēšana ar "patīk" atzīmi, lietotāja novadīšana uz konkrētu vietu internetā, mobilās aplikācijas ielāde u.c.

Katram no mērķiem ir nedaudz atšķirīgs tekstu vai bilžu formāts un izvietojums, kā arī vietas un situācijas, kādās reklāmas parāda. Tehniski ir iespējamas pat veselas piecas reklāmas formas: viena bilde, video, "karuselis", vairākas mainīgas bildes un "canvas". 

Ļoti precīza auditorija

Facebook reklāmu auditorijas atlase balstās uz informāciju, kādu lietotāji snieguši par sevi sociālajā tīklā, un to, ko viņi paši tajā regulāri meklē. Ikdienas cilvēku ieradumi ļauj ļoti precīzi noteikt viņu intereses profesionālā darbībā un brīvajā  laikā.  

Tieši precīzas auditorijas noteikšana ir veiksmīgu Facebook reklāmas kampaņu pamats. Ir iespējas noteikt auditorijas vecumu, dzimumu, atrašanās vietu. Savukārt lietotāju uzvedības pētījumi ļauj pateikt, kad un kādu informāciju cilvēki meklē sociālajos tīklos.

Facebook reklāmas rezultātu mērīšana - Latvijas Tālrunis

Rezultātu mērīšana

Tāpat kā Google AdWords, arī Facebook reklāmas izceļas ar ļoti precīzām un daudzveidīgām metrikām rezultātu vērtēšanai. Tās uzskaitām, vadoties no reklāmas mērķiem.

Piemēram, ja reklāmas mērķis bijis pirkuma izdarīšana, aplikācijas lejupielāde vai nonākšana uz mājaslapu, šos gadījumus saskaitām un salīdzinām ar reklāmas izdevumiem. Zinot, cik vērta ir konversija, mēs vērtējam, vai konkrētā reklāma atmaksājas. 

Rezultātos parādās sasniegto cilvēku skaits un viņu veiktās aktivitātes lapā. Ja izmantots video, ir redzams, cik cilvēku to noskatījušies līdz galam, cik – līdz pusei, cik atslēguši uzreiz. Mēs salīdzinām dažādas reklāmas versijas un izmantojam visefektīvāko.