Yandex Direkt reklāma internetā - Latvijas Tālrunis

Yandex Direct reklāmas

Yandex Direct sniedz labas reklāmas iespējas tiem, kuri darbojas Krievijas un NVS tirgos. Yandex joprojām pieder vislielākā auditorija zemēs, kur interneta saturu veido galvenokārt krievu valodā. Tiesa, 2016. gadā Google to izspieda no pirmās vietas mobilo ierīču segmentā.

Milzu auditorija 

Tomēr Yandex Krievijā joprojām ir līderis apmeklētības ziņā no visu veidu interneta ierīcēm. Diennaktī vismaz vienreiz dažādus Yandex rīkus izmanto 12,3 miljoni lietotāju.

Pieaugums turpināsies

Yandex bieži salīdzina ar Google, kas cenšas palielināt savu auditorijas daļu Krievijā. Taču krieviskā interneta meklēšanas tīkls turpina strauju attīstību un aizvien palielina reklāmas iespējas, atstājot aiz sevis auditorijas ziņā visus vadošos Krievijas televīzijas kanālus.

Atbilstoši TNS statistikai, 2016. gada aprīlī otrajā vietā aiz Yandex bija sociālais tīkls "V kontakte" ar 12,1 miljonu lietotāju diennaktī. Google palika trešie ar 11 miljoniem. Turklāt Yandex piedāvā reklāmdevējiem, ko Google nedod – garantētas izvietojuma vietas.

Garantē atrašanos noteiktā vietā

Viena no Yandex Direct reklāmas priekšrocībām ir reklāmas garantēta parādīšanās konkrētās vietās lapas augšā, vispār lapas augšējā daļā vai arī pirmās lapas lejasdaļā. Katram izvietojumam Yandex piedāvā savu budžetu ar prognozēto klikšķu skaitu.

Protams, reklāmas rādījumu skaits ir atkarīgs no budžeta. Taču par noteiktu summu to vienmēr parādīs konkrētajā vietā, un Yandex prognoze dod diezgan precīzu rādījumu un klikšķu skaitu. Jāmaksā ir par klikšķiem, kad lietotājs ieiet reklāmdevēja mājaslapā.

Yandex Direct - vienkārša un efektīva reklāma - Latvijas Tālrunis

Vienkārši un efektīvi

Yandex Direct reklāmu veidošanas struktūra ir vienkārša un efektīva. Tās galvenais elements ir pati reklāma, kurai tiek pievienoti atslēgvārdi un negatīvie atslēgvārdi.

Paļaušanās uz automātiku

Yandex reklāmas uzstādījumi piedāvā paļaušanos uz automātiku. Nekādu reklāmgrupu. Konkrēto reklāmu rāda maksimāli daudz paredzētajās vietās par konkrētu summu. Vienkārši atzīmējama ģeogrāfiskā mērķēšana, iekārtas rādīšanai, citi uzstādījumi.

Ir iespējas atrast tādus atslēgvārdus, kurus augšējā pozīcijā parādīt nebūs pārāk dārgi, bet citas reklāmas turēt zemākās vietās. Atkarībā no budžeta un reklāmas mērķiem, sistēma ļauj izveidot dažādus reklāmas kampaņas plānus.

Analītika un mijiedarbība ar Google

Yandex ir arī sava analītikas sistēma Yandex Metrika, kas ļauj izsekot mājaslapas apmeklētāju plūsmas avotiem un lietotāju uzvedībai mājaslapā. Ir iespējams uzskaitīt konversijas un mērīt reklāmu atdevi gan no Yandex, gan citām reklāmām. 

Gan Yandex, gan Google reklāmām ir savas stiprās puses, kuras palīdz uzņēmējiem atrast klientus un sadarbības partnerus Krievijas un NVS tirgos. Tāpēc varam ieteikt nenorakstīt nevienu no šiem rīkiem. Tie lieliski papildinās viens otru Jūsu reklāmas kampaņās.