Kāda ir LinkedIn nozīme biznesā?

Kāda ir LinkedIn nozīme biznesā?

Vairāk nekā 757 miljoni lietotāju vairāk nekā 200 valstīs visā pasaulē un vairāk nekā 55 miljoni reģistrētu uzņēmumu un organizāciju – šie ir patiesi iespaidīgi dati, ar ko var lepoties lielākā profesionālā platforma pasaulē LinkedIn. Lai gan LinkedIn pastāv jau 19 gadus, kas ir pat ilgāk nekā Facebook, tieši pēdējos gados šīs platformas popularitāte un nozīme arvien vairāk pieaug. Tāpēc tagad ir ideāls laiks, lai beidzot arī tavs uzņēmums pievienotos šim profesionālajam sociālajam tīklam. Kāpēc? Sniegsim dažus būtiskākos argumentus šajā blogā.

7 veidi, kā LinkedIn palīdz biznesam augt

Biznesam noderīgi kontakti

LinkedIn palīdz uzņēmumiem efektīvi iepazīstināt ar sevi un veidot jaunu komunikāciju ar talantīgiem profesionāļiem, personāla atlases speciālistiem un dažādu biznesa jomu un nozaru pārstāvjiem, kas var spēlēt būtisku lomu uzņēmuma attīstībā. Lai gan kvalitatīvai satura mārketinga stratēģijai arī ir milzīga nozīme, tieši „īstie” kontakti bieži vien var izrādīties noteicošie uzņēmuma izaugsmē. Kāpēc gan to neizmantot, ja tas var rezultēties ar jauniem darījumiem, klientiem un uzņēmumam pozitīviem attīstības scenārijiem? LinkedIn ir ideāla platforma, kur sekot interesējošo uzņēmumu, organizāciju un personu aktivitātēm, kopīgot noderīgu saturu un sazināties, lai izteiktu savstarpēji izdevīgus biznesa piedāvājumus.

Redzesloka paplašināšana un kompetence

LinkedIn ir profesionāla un uz biznesu vērsta platforma, kas ļauj ērti sekot līdzi nozares un uzņēmējdarbības aktualitātēm. Savas biznesa lapas ziņu plūsmā tu vari redzēt visas jaunākās ziņas par tev interesējošajām sfērām un profesionāļu, tai skaitā konkurentu, aktivitātēm, tādējādi paplašinot savu redzesloku un laikus uzzinot nozares svarīgākos jaunumus un vērtīgu informāciju, kas ļaus tev demonstrēt savu kompetenci, komunicējot ar biznesa partneriem, kā arī pielietot iegūto informāciju sava uzņēmuma mārketinga stratēģijas veidošanā.

Eksperta-profesionāļa tēla pozicionēšana un stiprināšana

Vienlaikus ir svarīgi, lai arī tavs uzņēmums parūpētos par regulāru klātbūtni ziņu plūsmā. Publicējot oriģinālrakstus, veiksmes stāstus, padomus un viedokļus, tu iegūsi arvien lielāku sekotāju loku, kā arī spēcināsi savu kā profesionāļa publisko tēlu. Tāpat, daloties aktualitātēs par saviem pakalpojumiem/ produktiem, īstenotajiem un plānotajiem projektiem, kā arī pašu uzņēmumu, tu kļūsi pamanāmāks un saistošāks potenciālajiem klientiem, sadarbības partneriem, piegādātājiem, darbiniekiem utt.

Iespēja piesaistīt plašāku sabiedrības uzmanību

Viena no lielākajām LinkedIn priekšrocībām ir tā algoritms. Iemesls, kāpēc LinkedIn platformā ir vieglāk attīstīt biznesa lapu un popularizēt savu uzņēmumu, ir tāds, ka, tiklīdz kāds no taviem kontaktiem komentē vai atzīmē ar „patīk” tevis publicēto ziņu, tā nokļūst arī viņa kontaktu ziņu plūsmā, kā rezultātā ievērojami paplašinās cilvēku loks, kas uzzina par tavu uzņēmumu. Lai arī audzēt sekotāju skaitu iespējams arī citos sociālajos tīklos, LinkedIn atšķiras ar to, ka platforma palīdz vairot sekotājus tieši uzņēmuma mērķa grupās. Tas palīdzēs nostiprināt tava uzņēmuma pozīcijas nišā, paplašināt klientu loku un veicināt pārdošanu.

Uzņēmuma atpazīstamības veicināšana

Kā jau minējām sākumā, LinkedIn lieto vairāk nekā 757 miljoni lietotāju visā pasaulē. Tāpēc neatkarīgi no tā, kas ir tava uzņēmuma mērķauditorija – B2B, B2C segments vai abi –, vairums noteikti būs sasniedzams šajā platformā.


Zināms taču, ka biznesa panākumi vislielākajā mērā atkarīgi no klientiem, un šajā konkurences laikmetā noturēties virsotnē nav nemaz tik viegli. Tas ir vēl viens vērā ņemams iemesls, kāpēc tev nepieciešams tieši LinkedIn platformas atbalsts, – jo tas piedāvā ļoti plašu risinājumu klāstu mērķauditorijas sasniegšanai un uzņēmuma/ zīmola atpazīstamas veicināšanai. Izmantojot dažādus filtrus, LinkedIn varēsi precīzāk atlasīt mērķauditoriju savām mārketinga kampaņām, gūstot iespēju uzrunāt tieši tos cilvēkus, kuri ar vislielāko iespējamību vēlēsies pirkt tavu produktu/ pakalpojumu vai sadarboties ar tevi. Tāpat LinkedIn pieejami dažādi analītikas un citi noderīgi rīki, kas palīdzēs izdarīt secinājumus par mārketinga kampaņu atdevi, auditorijas iesaisti un saprast, kā uzlabot sava vēstījuma efektivitāti.

Augstāka atrodamība internetā

LinkedIn profili ļoti labi ranžējas Google un citos meklētājservisos, kas nozīmē, ka ar LinkedIn palīdzību iespējams uzlabot uzņēmuma atrodamību internetā, kļūstot pamanāmākam tiem, kas to meklē, kā arī veicinot mājaslapas apmeklētību. Cilvēki arvien vairāk meklē produktus un pakalpojumus, uzņēmumu informāciju Google, tāpēc ir ļoti svarīgi parūpēties par to, lai tavs uzņēmums parādītos meklēšanas rezultātu augšgalā.

Iespēja atrast pieredzējušus darbiniekus

Visbeidzot, LinkedIn padarījis krietni vienkāršāku arī uzņēmuma personāla atlases procesu. Tā ir perfekta platforma, kur piesaistīt labākos talantus tavam biznesam. LinkedIn biznesa lapās ir iespēja izveidot īpašu karjeras lapu, kas ļauj parādīt aktuālās vakances uzņēmumā cilvēkiem ar atbilstošāko prasmju un iemaņu kopumu. Arī pieteikšanās vakancei ir elementāra – tikai viena klikšķa attālumā. Tāpat LinkedIn palīdz uzņēmumiem pieņemt precīzākus lēmumus attiecībā uz potenciālajiem darbiniekiem – gūt labāku priekšstatu par kandidātiem, viņu darba vietu vēsturi un profesionālo pieredzi, interesēm u. tml. var, vienkārši aplūkojot viņu LinkedIn profilus.

Ja nonāci pie secinājuma, ka LinkedIn tik tiešām nāks par labu tavam biznesam un tev nepieciešama palīdzība profesionāla un reprezentabla LinkedIn profila un kvalitatīva satura izveidē, „Latvijas Tālrunis” komanda ar prieku palīdzēs! Uzzini vairāk! 



0