Latvijas TālrunisJan 43 minBiznesa profiliKā uzlabot biznesa rezultātus par 160%?Ikvienam uzņēmumam – neatkarīgi no tā, vai tas ir jauns, vai darbojas jau ilgāku laiku, – ir vēlme būt atpazīstamam, pieprasītam, un,...
Latvijas TālrunisOct 13, 20224 minDigitālais mārketingsVideo nozīme 2022. gadā: Ko ņemt vērā uzņēmumiem?Ik dienu mēs skatāmies savas iecienītākās TV pārraides, pilnveidojam sevi, mācoties ko jaunu, un sekojam līdzi aktualitātēm, skatoties...
Latvijas TālrunisSep 30, 20223 minDigitālais mārketingsKā veicināt pārdošanu B2B tirgū?Nav noslēpums, ka pārdot savu preci vai pakalpojumu citam uzņēmumam nav nemaz tik vienkārši. Pārdošana B2B (business to businesss)...
Latvijas TālrunisSep 21, 20224 minDigitālais mārketingsAtsauksmēm – milzīgs spēks JEB 5 padomi, kā pavairot pozitīvās atsauksmes par tavu uzņēmumuKas ir viens no spēcīgākajiem virzītājspēkiem biznesā? Klienti un viņu viedoklis par tavu uzņēmumu! Dažādi pētījumi liecina, ka deviņi no...
Latvijas TālrunisSep 12, 20224 minMājaslapas8 būtiskas nianses, ar ko atšķiras Google Analytics 4 no Analytics Universal2020. gada oktobrī Google laida klajā jaunu analītikas servisa versiju Google Analytics 4 (GA4), kas no 2023. gada pilnībā aizstās...
Latvijas TālrunisAug 25, 20223 minBiznesa profiliKā sasniegt vairāk potenciālo klientu un biznesa partneru?Plāno uzsākt biznesu, ieviest jaunu piedāvājumu, paplašināt uzņēmuma darbību? Vēlies uzlabot pārdošanas rezultātus un panākt, lai par...
Latvijas TālrunisMar 11, 20223 minLinkedInKāda ir LinkedIn nozīme biznesā?Vairāk nekā 757 miljoni lietotāju vairāk nekā 200 valstīs visā pasaulē un vairāk nekā 55 miljoni reģistrētu uzņēmumu un organizāciju –...
Latvijas TālrunisFeb 15, 20226 minSīkdatnesTrešo pušu sīkfaili drīzumā kļūs par pagātni: Kā uzņēmumiem turpmāk sasniegt savu mērķauditoriju?Sekojot digitālās pasaules tendencēm un aktualitātēm, noteikti esi dzirdējis – gaidāmas lielas pārmaiņas saistībā ar interneta sīkfailiem...
Latvijas TālrunisAug 9, 20215 minBiznesa profiliBiznesa profili – vērtīgi papildspēki tavam uzņēmumam!Ikviena uzņēmuma mērķis ir iegūt iespējami plašāku klientu loku un stabilas pozīcijas tirgū. Mūsdienās, lai to nodrošinātu, iespējas ir...