top of page

Google Business Profile

Piedāvājam Jūsu uzņēmuma profila uzturēšanu Google tīklā. Google Business Profile (iepriekš Google My Business) ir efektīvs veids, kā padarīt sevi atrodamu klientiem Google tīklā – pakalpojumā Meklēšana vai Maps, kad tie meklē informāciju par Jūsu uzņēmumu vai preces un pakalpojumus, ko Jūs piedāvājat.

Īsumā par Google Business Profile

gmb-kas-ir-profils-v2.png

Kas ir Google Business Profile?

Google Business Profile (GBP) ir Jūsu uzņēmuma profils Google tīklā. Tas parādās dažādos veidolos un vietās, kad Jūsu potenciālie vai esošie klienti meklē pēc uzņēmuma nosaukuma, pakalpojuma vai produkta veida.
Profils tiek attēlots pakalpojumā Google Meklēšana un Google Maps gan datorā, gan mobilajās ierīcēs (skatīt attēlus zemāk, spiežot uz tiem).

gmb-kadel-profils-nepieciesams-v2.png

Kādēļ Google Business Profile Jūsu uzņēmumam ir nepieciešams?

GBP profils nodrošina augstāku Jūsu uzņēmuma atrodamību Google tīklā (Meklēšanā un Maps). Pirmkārt, tas notiek tādā veidā, ka potenciālie vai esošie klienti atrod GBP profilu, veicot meklēšanu, otrkārt, korekti izveidots un uzturēts profils var pozitīvi ietekmēt Jūsu mājaslapas vietu Google rezultātos.
Profils dod iespēju netikai parādīt kontaktinformāciju par uzņēmumu, bet arī veidot saziņu ar klientiem, kā arī veidot Jūsu uzņēmuma reputāciju.

gmb-ka-veicinat-profilu-v2.png

Kā optimizēt savu GBP profilu?

Ir vairāki faktori, kas ir jāņem vērā, veidojot un uzturot profilu, lai tas nestu vēlamo rezultātu, piemēram, informācijas pilnīgums, precizitāte, attēlu un atsauksmju daudzums. Google ir norādījusi vadlīnijas un noteikumus, kā profili ir jāveido un jāuztur, lai tie būtu efektīvi. Tāpat ir virkne nianšu, par kuru ietekmi ir veikti novērojumi, taču no Google nav oficiālu apstiprinājumu. Mēs tos zinām un izmantojam GBP profilu optimizēšanā, taču ievērojot Google noteikumus.

par gBP

Vēlies uzzināt vairāk?

gmb-icon-profile-1-v1.png
Profils ir verificēts

Verificēts profils norāda uz to, ka šo profilu pārvalda konkrētā uzņēmuma pārstāvji un informācija tajā ir uzticama. Arī Google apgalvo, ka pastāv divreiz lielāka iespēja, ka klienti uzticēsies uzņēmumiem, kuri ir verificējuši savu informāciju.

Kā optimizēt GBP profilu?

gmb-icon-information-1-v1.png
Profils ir pilnībā aizpildīts ar precīzu un aktuālu informāciju

Informācijai profilā ir jābūt precīzai, pilnīgai un aktuālai. Tas palīdz noteikt atbilstību meklētāja vaicājumam un paaugstina izredzes tikt parādītam. Jānorāda korekts nosaukums, darbalaiks, adrese, tālrunis, mājaslapa, kategorija, jāpievieno attēli un ne tikai.

gmb-icon-pictures-v1.png
Profilā regulāri tiek publicēti fotoattēli

Regulāri jāpublicē fotoattēli, kas parāda pakalpojuma sniegšanas vietu, procesu vai preces. Uzņēmumi, kas to dara, saņem par 42% vairāk braukšanas norāžu pieprasījumu Google Maps un par 35% vairāk klikšķu uz mājaslapu. Google rekomendē pievienot fotoattēlus, lai sasniegtu augstāku pozīciju lokālās meklēšanas rezultātos.

gmb-icon-reviews-1-v1.png
Profilā ir daudz un labas atsauksmes, uz kurām atbild

Ir jāveicina atsauksmju pievienošana profilā. Google rekomendē ne tikai lasīt, bet arī atbildēt uz klientu atsauksmēm, un apgalvo – jo vairāk uzņēmumam ir atsauksmju un pozitīvu vērtējumu, jo augstāka, visticamāk, būs uzņēmuma pozīcija lokālās meklēšanas rezultātos.

gmb-icon-posts-1-v1.png
Profilā regulāri tiek pievienoti “posti”

Profilā regulāri jāpievieno ziņojumi jeb posti, ar kuru palīdzību tiek nodrošināta aktuālas informācijas nodošana esošajiem un potenciālajiem klientiem, saziņas uzturēšana un uzmanības piesaistīšana Meklēšanas rezultātu sarakstos.

gmb-icon-other-1-v1.png
Citi faktori

Google novērtē to, ka saviem klientiem sniedzat precīzu, pilnīgu, aktuālu informāciju un veidojat ar viņiem saziņu, tāpēc iesakām apsvērt arī citas iespējas, kuras nodrošina Google Business Profile pakalpojums, piemēram, Jautājumi un atbildes, video pievienošana, 360 vizualizācija, īpašā darbalaika iestatīšana u. c.

Visas GPB iespējas

Visi GBP platformas risinājumi, kurus Jums ir iespēja izmantot. Atkarībā no izvēlētā pakalpojuma plāna atšķiras uzturēšanas pozīcijas un apjoms.

Informācija

Iespēja profilā norādīt uzņēmuma noaukumu, biznesa kategorijas, atrašanās vietu, darbalaiku, īpašo darbalaiku, tālruni, mājaslapu, aprakstu, atribūtus un citu informāciju.

Fotoattēli (t.sk. video, 360)

Pievienojot fotoattēlus, uzņēmums var parādīt pakalpojuma sniegšanas vietu, preces un pakalpojuma sniegšanas procesu. Ir iespējams pievienot arī īsus video, kā arī telpu 360 grādu vizualizāciju.

Ziņojumi (posti)

Iespēja informēt esošos un potenciālos klientus par uzņēmuma jaunumiem, profilā ievietojot informāciju par uzņēmuma aktualitātēm, izmantojot atjauninājumu, piedāvājumu, notikumu un produktu formātu.