Instagram satura veidošana 

Pareizi izstrādāts biznesa profils, efektīgi attēli un saistoši ieraksti Instagram palīdzēs tavam zīmolam attīstīties un gūt panākumus, un mēs priecāsimies iet šo izaugsmes ceļu kopā ar tevi!

Instagram satura veidošana

Instagram ir viens no populārākajiem sociālajiem tīkliem pasaulē. To lieto vairāk nekā miljards lietotāju, kas ik dienu publicē un skatās fotogrāfijas, attēlus un īsus video, kas ir Instagram galvenais saturs. Arī vairāk nekā 650 tūkstoši lietotāju no Latvijas ir izvēlējušies lietot šo platformu un ir sasniedzami tajā.
 

Liela daļa Instagram lietotāju ir arī uzņēmumi – gan vietējie mazie un vidējie uzņēmumi, gan lielas starptautiskas korporācijas, jo Instagram jau sen vairs nav tikai un vienīgi sociālais tīkls izklaidei. Tā ir pilnvērtīga pārdošanas platforma, kas sniedz virkni iespēju biznesa attīstībai, pateicoties tās milzīgajai auditorijai, kuru var pārvērst par lojāliem tava uzņēmuma klientiem. Viss, kas nepieciešams, – uzturēt pastāvīgu un kvalitatīvu komunikāciju gan ar esošiem, gan potenciālajiem klientiem, kā arī regulāri un saistošā veidā informēt par savu piedāvājumu, precēm un pakalpojumiem. Un mēs ar prieku par to parūpēsimies, kamēr tu varēsi netraucēti koncentrēties uz sava biznesa pamatlietām.

 

Ir jautājumi?

10 iemesli, kāpēc Instagram ir tik svarīgs

1.     Jaunas iespējas. Pēdējos gados Instagram ir kļuvis pazīstams kā lielisks e-komercijas mārketinga rīks. Aptaujās ir noskaidrots, ka vidēji 81% Instagram lietotāju šajā platformā meklē informāciju par uzņēmumiem, produktiem un pakalpojumiem.

2.     Tieša mijiedarbība ar auditoriju. Komunicējot ar potenciālajiem klientiem bez starpniekiem, spiežot „patīk” un komentējot viņu saturu, kā arī sazinoties caur privātām ziņām, uzņēmumam ir iespēja noskaidrot, kas cilvēkiem patīk, kas satrauc, kas piesaista uzmanību, kas liek aizdomāties u. tml. Tas, savukārt, palīdzēs izveidot saistošāku tirdzniecības piedāvājumu un labāk izprast mērķauditoriju.

3.     Augoša popularitāte. Šo sociālo tīklu katru mēnesi izmanto vairāk nekā viens miljards lietotāju. Aptuveni 63% lietotāju pārbauda Instagram vismaz vienu reizi dienā, bet 42% – vairākas reizes dienā. Instagram lietotāji pavada gandrīz tikpat daudz laika kā platformā Facebook, proti, vidēji 53 minūtes dienā.

4.     Globalitāte. Instagram pastāv jau vairāk nekā desmit gadus un, pateicoties globālai lietotāju auditorijai, šis sociālais tīkls kļūst arvien ietekmīgāks. Tas nozīmē, ka zīmolam ir krietni vien lielākas iespējas kļūt zināmam starptautiskā līmenī.
 

5.     Plaša funkcionalitāte. Instagram, pateicoties tādām funkcijām kā attēliem, IGTV, Stāstiem (Stories), Explore lapai, Iepirkšanās un citām, nodrošina iespēju izkopt sava zīmola tēlu, kā arī sniegt klientiem un potenciālajiem klientiem saistošu ieskatu uzņēmuma darbībā.

6.     Influenceru mārketings. Tā ir nozare, kurā cilvēki darbojas kā zīmolu vēstnieki. Ietekmīgi un populāri lietotāji, izmantojot radošu pieeju, iesaka uzņēmumu produktus un pakalpojumus sev lojālajai auditorijai. 90% lietotāju seko vismaz vienam uzņēmumam Instagram, un vidēji 87% lietotāju, pateicoties influenceru mārketingam, izdara pirkumu.
 

7.     Izcel sevi kā ekspertu. Regulāri publicējot saturu Instagram, tu parādīsi sevi kā ekspertu jomā, kurā darbojies. Publicē noderīgu informāciju par produktiem vai pakalpojumiem, atbildi uz lietotāju jautājumiem, konsultē, parādi ražošanas procesu un demonstrē savu pieredzi – kļūsti par uzticamu ekspertu potenciālo klientu acīs, un tu paaugstināsi uzticamību savam zīmolam!

8.     Tiešsaistes komunikācija. Instagram dāvā iespēju rīkot tiešraides. Tas var noderēt, piemēram, izglītojošiem projektiem, tūrisma aģentiem un daudzu citu nozaru uzņēmumiem, kas ir gatavi parādīt esošajiem un potenciālajiem klientiem sava biznesa aizkulises. Tiešajā ēterā iespējams gan rīkot konkursus un balvu izlozes, gan komunicēt ar auditoriju, atbildot uz jautājumiem un sniedzot bezmaksas konsultācijas.

9.     SEO optimizācija. Sociālie tīkli ir viens no specīgākajiem instrumentiem, ar kura palīdzību var  ne vien piesaistīt papildu uzmanību, klientus, sadarbības partnerus savam uzņēmumam, bet arī paaugstināt mājaslapas pozīcijas meklētājpārlūkos. Esot aktīvam sociālajos tīklos, regulāri publicējot postus, kuros iekļauti galvenie atslēgvārdi, kas saistās ar tava uzņēmuma darbību, fotoattēli un saites, kas ved uz tava uzņēmuma mājaslapu, ir lielāka iespēja, ka tā pakāpsies augstāk meklēšanas rezultātos un līdz ar to būs vieglāk atrodama tavai mērķauditorijai.

10.  Zīmola identitāte. Tādi sociālie tīkli kā Instagram ļauj padarīt mijiedarbību ar mērķauditoriju personiskāku. Uzņēmums „bez sejas” neraisīs cilvēkos tik lielu uzticību kā tāds, kas asociēsies ar konkrētiem cilvēkiem. Tāpēc ir ļoti vērtīgi publicēt savā profilā fotoattēlus, īsus video un postus, kas parāda, kā norit darba ikdiena tavā uzņēmumā, kas iepazīstina ar uzņēmuma komandu, ražošanas procesu u. tml. Jo tuvāks būsi savai mērķauditorijai, jo lielāks būs klientu pievilkšanās spēks.

Pasūtīt pakalpojumu / Pieteikties konsultācijai

Lai saņemtu detalizētāku informāciju un atbildes uz interesējošiem jautājumiem, lūdzu, sazinieties ar mums, izmantojot kontaktu formu vai zvanot +371 67770711!

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube

Kādām biznesa nozarēm Instagram ir  īpaši piemērots?

Instagram centrā ir vizuāls saturs – attēli un video –, tādēļ šī platforma ir īpaši piemērota uzņēmumiem, kuru preces vai pakalpojumus iespējams saistoši atainot vizuālā veidā. Instagram veiksmīgi izmanto uzņēmumi, kas piedāvā visdažādākā veida preces (apģērbs un aksesuāri, tehnika un elektronika, preces mājai, kosmētikas preces utt.), restorāni, skaistumkopšanas saloni, atpūtas un izklaides vietas, ceļojumu aģentūras, amatnieki, interjera dizaineri, fotogrāfi, foto apstrādes speciālisti un daudzu citu nozaru uzņēmumi. Būtībā jebkuras nozares uzņēmums, kas spēj savas preces vai pakalpojumus pasniegt radošā, atraktīvā un vizuāli pievilcīgā veidā, Instagram atradīs savus klientus.

Secinājums

Instagram palīdz attīstīt biznesu, piedāvājot virkni dažādu instrumentu. Galvenais – atrast tiem pareizu pielietojumu un pielāgot savai darba jomai. Universālas formulas nav – pat tādā jomā kā sociālo tīklu kontu uzturēšana katram uzņēmumam nepieciešama individuāla pieeja. Nebaidies eksperimentēt, un tu noteikti atradīsi savu veiksmes formulu! Un mēs ar prieku tev tajā palīdzēsim!