lu psk logo

Uzņēmums

Latvijas Universitātes P. Stradiņa medicīnas koledža

Mājaslapa

Izmantotie risinājumi

Latvijas Universitātes P. Stradiņa medicīnas koledžas atsauksme

Uz jautājumiem atbildēja Latvijas Universitātes P. Stradiņa medicīnas koledžas sabiedrisko attiecību speciāliste Agnese Grase.

Darbības apraksts

Latvijas Universitātes P. Stradiņa medicīnas koledža ir konkurētspējīga pirmā līmeņa profesionālā augstākās izglītības iestāde, kuru 1939. gadā dibinājis profesors Pauls Stradiņš, latviešu ķirurgs un veselības aprūpes organizētājs. Koledžā tiek piedāvāts ļoti plašs studiju programmu klāsts topošo augsti kvalificētu veselības aprūpes un sociālās aprūpes speciālistu sagatavošanai Latvijas darba tirgum, kā arī profesionālās pilnveides un tālākizglītības programmas kvalifikācijas uzturēšanai. Pieejamas tādas studiju programmas ¬kā “Ārstniecība“, “Māszinības”, “Ārstnieciskā masāža“, “Estētiskā kosmetoloģija“, „Sociālā aprūpe“ un “Sociālā rehabilitācija“. Tiek nodrošinātas arī trīs Latvijā unikālas studiju programmas – „Radiologa asistents”, „Podoloģija” un „Biomedicīnas laborants”. Pēc studējošo skaita Latvijas Universitātes P. Stradiņa medicīnas koledža ir viena no lielākajām koledžām Latvijā.

Kopš 2007./2008. studiju gada, vienlaikus ar studijām Jūrmalā, darbību uzsāka koledžas Rēzeknes filiāle, lai nodrošinātu studējošajiem izglītības ieguves un prakses iespējas tuvāk dzīvesvietai un sagatavotu konkurētspējīgus veselības aprūpes speciālistus Latgales reģionam.

Nodarbības koledžā vada docētāji – nozaru praktiķi, kas sniedz studējošajiem pieredzē balstītas zināšanas. Studiju process koledžā tiek organizēts profesionāli aprīkotos kabinetos un laboratorijās, kas atbilst mūsdienu medicīnisko tehnoloģiju aprīkojuma prasībām. Koledžai ir veiksmīga sadarbība ar veselības un sociālās aprūpes institūcijām Latvijā un Eiropā, kurās tiek nodrošinātas kvalitatīvas prakses vietas gan Latvijas, gan ārvalstu studējošajiem.

Kāds bija SEO izstrādes process sadarbībā ar „Latvijas Tālrunis”?

Kopumā ar sadarbību esam apmierināti. Mums regulāri tiek sūtītas atskaites par SEO kampaņas rezultātiem, kurās redzam, kā mums sokas. Patīk tas, ka atskaitēs var labi redzēt, piemēram, no kādām ierīcēm mūsu mājaslapa apmeklēta – no viedtālruņa vai datora –, kādos reģionos par mums interesējas, kā arī no kādiem interneta resursiem apmeklētāji nokļūst koledžas mājaslapā, kas palīdz labāk saprast, kur būtu vēlams atjaunot informāciju par mums. Ja sadarbības laikā rodas kādas neskaidrības, tai skaitā par atskaišu saturu, speciālists vienmēr vienkārši visu izskaidro. Esam apmierināti arī ar to, ka saņemam ieteikumus par to, kādus uzlabojumus būtu vēlams veikt mājaslapā, kur ievietot reklāmu un citas nianses, kas nāktu par labu koledžas mājaslapas atrodamībai.

lu p. stradiņa medicīnas koledža

Kā esat apmierināti ar rezultātiem?

Sadarbojoties ar „Latvijas Tālruni” SEO ietvaros, mūsu mērķis bija, lai koledža uzrādītu labus rādītājus meklētājos, – lai tie cilvēki, kas interesējas par medicīnu un meklē izglītības iespējas šajā nozarē, mūs varētu vienkāršāk un ātrāk atrast. Lai gan mājaslapas apmeklējumu lielā mērā ietekmē arī koledžā notiekošie procesi, piemēram, jauno studentu uzņemšana u. tml., tomēr arī pēc SEO atskaitēm redzam, ka esam labās un stabilās pozīcijās, kā arī papildus speciālists izskaidro arī savu redzējumu par SEO kampaņas rezultātiem.

Kā vērtējat „Latvijas Tālrunis” klientu apkalpošanas servisa darbu – cik ātri tiek rasti risinājumi?

Nedaudz mulsina automātiskās atbildes, ko saņemam, sazinoties ar klientu servisu e-pastā, bet vienlaikus arī saprotam, kāpēc tas tiek darīts. Taču gadījumos, kad ir nepieciešama palīdzība kādos jautājumos, vienmēr saņemam atbildes un risinājumus, tāpēc kopumā klientu apkalpošanas servisa darbu vērtējam apmierinoši.

Ko varat ieteikt citiem uzņēmumiem, domājot par SEO pakalpojumu?

Viennozīmīgi, ir svarīgi, lai cilvēki tīmeklī varētu pēc iespējas vienkāršāk un ātrāk atrast interesējošo informāciju, un ir labi, ja ir speciālists, kas var sniegt ieteikumus, kam pievērst uzmanību, lai uzlabotu mājaslapas atrodamību, piemēram, kādus atslēgvārdus izmantot, kā labāk veidot saturu utt. Ir svarīgi, ka mājaslapu uzrauga profesionālis, kas var nepieciešamības gadījumā ieviest tajā korekcijas, tādējādi saglabājot labus atrodamības rādītājus meklētājā.