pk mežs logo

Uzņēmums

SIA „PK Mežs”

Mājaslapa

Izmantotie risinājumi

SIA „PK Mežs” atsauksme

Uz jautājumiem atbildēja uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Juris Punka.

Biznesa apraksts

SIA „PK Mežs” dibināts 2001. gadā un darbojas mežsaimniecības un kokapstrādes jomās. Uzņēmumam pieder plaša kokzāģētava, kurā tiek izmantotas modernas tehnoloģijas, kas apvienojumā ar ilggadējo darbinieku pieredzi ļauj nodrošināt klientiem – gan privātpersonām, gan juridiskām personām – visdažādākos kokapstrādes pakalpojumus augstā kvalitātē un precīzos termiņos. Tiek veikts pilns ražošanas cikls no kokmateriālu atlases līdz gatavai produkcijai un tās atbilstošai iepakošanai. Mežsaimniecības ietvaros „PK Mežs” veic cirsmu sagatavošanu mežistrādei, koku zāģēšanu, atzarošanu un garumošanu, kā arī sagatavoto kokmateriālu piegādi uz pārstrādes un realizācijas vietām. Kā videi draudzīgs uzņēmums „PK Mežs” rūpējas arī par meža veselību, ievērojot gan ekoloģiskās, gan sociālās prasības.

Viena no uzņēmuma darbības jomām ir arī mežu un cirsmu iegāde un pārdošana. Uzņēmums koncentrējas uz darbības veikšanu galvenokārt Zemgales reģionā, necenšoties „iekarot” visu Latviju, kas ļauj nodrošināt kientiem augstākās kvalitātes pakalpojumus tieši šajā reģionā. „PK Mežs” apvieno speciālistus ar gadiem ilgu pieredzi. Mežsaimniecībā un mežistrādē uzņēmuma darbinieki strādā jau vairāk nekā 25 gadus, savukārt pašam uzņēmumam darbinieki ir lojāli jau vairāk nekā 15 gadus, pateicoties uzņēmuma spējai nodrošināt stabilu un konkurētspējīgu darbavietu, kurā katrs cilvēks ir liela vērtība.

Kāds bija mājaslapas izstrādes process sadarbībā ar SIA „Latvijas Tālrunis”?

Esam apmierināti gan ar komunikāciju, gan arī ar speciālista darbu, kas, tiklīdz tas nepieciešams, mājaslapā veic visas nepieciešamās korekcijas un papildinājumus.

mežsaimniecība

Ko varat ieteikt citiem uzņēmumiem, domājot par mājaslapu?

Mājaslapa viennozīmīgi ir nepieciešama jebkuram uzņēmumam, kas vēlas panākt atpazīstamību. Taču izvēle, kam uzticēt mājaslapas izstrādi, ir katra paša ziņā. Piemēram, lielie uzņēmumi var atļauties algot paši savus speciālistus, kam uzticēt šo darbu, savukārt mazajiem uzņēmumiem izdevīgāk ir piesaistīt speciālistus no ārpuses.