roksana en logo

Uzņēmums

SIA „ROksana EN”

Mājaslapa

Izmantotie risinājumi

SIA “ROksana EN” atsauksme

Uz jautājumiem atbildēja uzņēmuma valdes priekšsēdētāja Oksana Šleine.

Biznesa apraksts

„ROksana EN” ir uzņēmums, kas piedāvā krioterapijas jeb aukstuma procedūras ar šķidro slāpekli veselības un skaistuma studijā „KRIOstudija”. Studija atrodas Valmierā un tā ir vienīgā vieta Vidzemes pusē, kurā tiek sniegti šāda veida pakalpojumi. Krioprocedūru mērķis ir dāvāt klientiem pozitīvas emocijas un labsajūtu, kā arī palīdzēt nostiprināt imunitāti efektīvā un veselībai draudzīgā veidā. Aukstuma procedūra ar šķidro slāpekli ir viena no fizikālās terapijas metodēm, kuras laikā tiek veicināti atjaunošanās procesi organismā, mazināts nogurums un stimulēta jaunas enerģijas pieplūde. „KRIOstudija” nodrošina krioprocedūras gan visam ķermenim (apmeklējot kriosaunu), gan atsevišķām ķermeņa daļām. Piemēram, krioprocedūra sejai ļauj mazināt sejas ādas nogurumu un piešķirt tai svaiguma sajūtu, paaugstina ādas elastību, stimulē asins cirkulāciju, ādas atjaunošanos un vielmaiņas procesus, palīdz cīnīties ar dažādām ādas veselības problēmām, tādām kā seboreja, apsārtums un tūska, dažādi iekaisumi un kairinājumi. Krioprocedūras ļauj samazināt arī pirmās krunciņas. Tāpat studijā tiek veiktas aukstuma procedūras matu veselības un izskata uzlabošanai, galvas ādai, kaklam un dekoltē zonai, kā arī mugurai, rokām un kājām. Veselības un skaistuma studijas „KRIOstudija” pakalpojumi tiek piedāvāti gan sievietēm, gan vīriešiem, kā arī bērniem.

Kāds bija mājaslapas izstrādes process?

Esmu apmierināta, nekādas problēmas sadarbības laikā nav radušās. Gan pati mājaslapas izstrāde, gan arī tās papildināšana ar jaunu informāciju notika ļoti ātri.

krio terapija kriosaunā

Kā esat apmierināti ar rezultātiem - kā mājaslapa strādā?

Regulāri saņemu mājaslapas statistikas apkopojumu un redzu, kā pieaug mājaslapas apmeklētība gan kopumā, gan atsevišķi no dažādiem interneta portāliem, tai skaitā no „Latvijas Tālrunis” uzturētajiem pilseta24.lv, zl.lv, medicine.lv. „Latvijas Tālrunis” uztur arī uzņēmuma „Google My Business” profilu, kas ļauj sasniegt plašāku klientu loku un pozitīvi atsaucas uz mājas lapas apmeklētību. Papildus, lai vēl vairāk veicinātu interesi par mūsu piedāvātajiem pakalpojumiem, es pati regulāri veicu publikācijas arī „KRIOstudijas” Facebook lapā.

Ko varat ieteikt citiem uzņēmumiem, domājot par mājaslapu?

Uzskatu, ka mājaslapai ir noteikti jābūt, jo tā ir laba iespēja informēt esošos un potenciālos klientus par uzņēmuma darbību, par tā piedāvājumu un arī par dažādām aktualitātēm. Mājaslapa ļauj arī ietaupīt laiku. Piemēram, kad mums Facebook lapā cilvēki uzdod jautājumus, diemžēl ne vienmēr pietiek laiks katram sniegt detalizētu atbildi, tāpēc ir labi, ka Facebook publikācijās un reklāmās, kā arī atbildot cilvēkiem varam aicināt apmeklēt mūsu mājaslapu, kurā ir nodrošināta visa svarīgākā informācija, ko cilvēks var izvērtēt, tādējādi labāk saprotot, vai piedāvājums ir viņam saistošs un piemērots.