SIA Latona Ltd.
Uz jautājumiem atbildēja Mārtiņš Štreihfelds, SIA “Latona Ltd.” valdes priekšsēdētājs un klientu menedžeris, Latvijas Apbedītāju asociācijas valdes priekšsēdētājs.
Uzņēmuma apraksts
SIA „Latona Ltd.” ir ģimenes uzņēmums – viens no pirmajiem pilna servisa apbedīšanas birojiem Latvijā. Uzņēmums savu darbību uzsāka 1992. gadā, nu jau vairāk nekā 30 gadus sniedzot ģimenēm nepieciešamo atbalstu tuvinieku izvadīšanā un nodrošinot pilnu apbedīšanas servisa pakalpojumu klāstu, – sākot no miršanas dokumentu kārtošanas, līdz pat bēru ceremonijas organizēšanai. Uzņēmuma misija – maksimāli un ar iejūtību atvieglot savu klientu rūpes tuvinieka zaudēšanas brīdī, sniedzot visu nepieciešamo praktisko atbalstu un noorganizējot pienācīgu mirušā aizvadīšanu pēdējā gaitā, respektējot nacionālās, reliģiskās un ģimenes tradīcijas. Uzņēmuma speciālisti ir pieejami 24 stundas diennaktī 7 dienas nedēļā un nepieciešamības gadījumā sniedz klientiem vajadzīgo atbalstu arī svētku dienās. SIA „Latona Ltd.” ir Latvijas Apbedītāju asociācijas dibinātājs, kas apliecina uzņēmuma darba kvalitāti atbilstoši Latvijas Apbedītāju asociācijas sertifikācijas prasībām.
Kāds bija SEO satura izstrādes process sadarbībā ar Latvijas Tālruņa speciālistu?
Ar sadarbību esmu ļoti apmierināts. Ir izveidojusies patīkama komunikācija ar satura speciālisti, ir jūtama viņas interese rakstīt par sfēru, kurā darbojamies, sadarbības gaitā esam apmainījušies arī ar pieredzi.
Kā vērtējat pakalpojuma rezultātus?
Rezultātus vērtēju ļoti labi. Šis pakalpojums pamudināja gan mani pašu vairāk padomāt par mūsu darbības jomu un darbu, ko veicam, gan informēt par to vairāk arī sabiedrību.
Ko varat ieteikt citiem uzņēmumiem, domājot par satura SEO pakalpojuma nepieciešamību?
Ja runājam tieši par apbedīšanas jomu, tad satura SEO pakalpojumu būtu vērtīgi izmantot ar mērķi plašāk informēt sabiedrību un lauzt pēc iespējas vairāk stereotipu par apbedīšanas jomu un šajā sfērā strādājošiem. Apbedīšanas tēma sabiedrībā kļuvusi par tādu kā tabu tēmu, par kuru izvairās runāt, tāpēc galvenais, ko es ieteiktu apbedītājiem, – nevis tikai reklamēt savu uzņēmumu, sacenšoties ar konkurentiem par to, kuram ir zemākas cenas, bet gan runāt un skaidrot plašākai sabiedrībai par savu jomu, tādējādi mazinot mūsdienās tik izplatītos nepatiesos uzskatus un mītus.