SIA Ventlejas
Uz jautājumiem atbildēja uzņēmuma valdes locekle Lienīte Leitāne.
Biznesa apraksts
Uzņēmumam „Ventlejas” pieder viesu nams „Ventaskrasti”, kas atrodas pašā Ventas upes krastā Ventspils-Kuldīgas šosejas 21. kilometra apvidū, 13 kilometru attālumā no Baltijas jūras. Viesu nams „Ventaskrasti” jau kopš 2007. gada kalpo kā lieliska vieta gan mierīgai atpūtai no ikdienas rutīnas un steigas, gan arīdzan neaizmirstamu kāzu, jubileju, dažādu svētku, sporta spēļu, korporatīvo un citu pasākumu rīkošanai, pateicoties plašajai teritorijai un iespējai izmitināt līdz pat 100 viesiem. Viesu nama darbinieki ar prieku piedāvās risinājumus atbilstoši ikviena klienta vēlmēm. „Ventaskrastu” viesu namā pieejami astoņi labiekārtoti un omulīgi numuriņi kā pāriem, tā ģimenēm ar bērniem. Labprāt tiek gaidīti ciemos arī apmeklētāji ar saviem mājdzīvniekiem, lai atpūtas laikā nebūtu jāraizējas par mājās atstātu mīluli. Tāpat „Ventaskrasti” teritorijā pieejams kempings, kas sastāv no astoņām komfortablām mājiņām, un pirts, kas ir ideāli piemērota laika pavadīšanai šaurā draugu lokā un ir viens no efektīvākajiem veidiem, kā stiprināt organismu un smelties enerģiju. Pēc pirts apmeklējuma viesiem arīdzan ir iespēja doties relaksēties āra kublā. Lai apmeklētājiem viesu namā pavadīto laiku padarītu īpaši neaizmirstamu, „Ventaskrasti” teritorijā tiek nodrošinātas dažādas aktīvās atpūtas iespējas – futbols, basketbols, volejbols, biljards. Savukārt tie apmeklētāji, kas vēlas izbaudīt mieru un dabas klusumu, var doties nesteidzīgā izbraucienā ar laivu un pamakšķerēt. Tāpat teritorijā ir pieejamas vairākas grila vietas, lapene, kā arī rotaļu laukums mazākajiem viesiem. Pateicoties īpašajai, mājīgajai atmosfērai un koptajai, gleznainajai apkārtnei, viesu namā „Ventaskrasti” ikviens gūs pozitīvas enerģijas lādiņu un atmiņā paliekošus iespaidus neatkarīgi no gadalaika.
Kāds bija Facebook satura izstrādes process?
Esmu ļoti apmierināta ar sadarbību! Publikācijas Viesu nama „Ventaskrasti” Facebook lapā veidoja ļoti profesionāla speciāliste, ar kuru patiesi ir patīkami sadarboties. Viņa no sirds un dvēseles iedziļinājās mana viesu nama darbībā un spēja pamanīt tādas nianses un atrast tādus vizuālos un rakstiskos materiālus publikāciju izveidei, ko pat es nebiju agrāk nekur pamanījusi. Pieeja bija tāda, itkā viesu nams piederētu viņai pašai, tāpēc esmu ļoti gandarīta par to, ka mani pārstāv tik prasmīga speciāliste.
Kā esat apmierināti ar rezultātiem?
Kas attiecas uz viesu nama apmeklējumu, klientu skaits viesu namā nav palielinājies, taču uzskatu, ka tas nebūt nav saistīts ar Facebook publikācijām vai reklāmām citos resursos, bet gan ar šobrīd valstī pastāvošo ārkārtējo situāciju, kā arī konkurences palielināšanos un, protams, cilvēka dabu – mēs arvien meklējam jaunas vietas, kur atpūsties. Tomēr mēs, neskatoties ne uz ko, aktīvi turpinām uzrunāt mērķauditoriju, jo vēlamies, lai cilvēki patiesi izbauda mūsu viesu nama īpašo atmosfēru un piedāvājumu, kā arī iespēju relaksēties patiesi skaistā un iedvesmojošā vidē.
Runājot par aktivitāti un sekotāju skaitu Facebook lapā, jāatzīst, ka, kopš tika uzsākta sadarbība ar „Latvijas Tālruni”, sekotāju skaits ir krietni audzis. Man arī patīk tas, cik aktīvi speciāliste iesaistās viesu nama Facebook lapas uzturēšanā un situācijas izpētē – ik pa laikam saņemu no viņas atgādinājumus, ka man ir nepieciešams atbildēt uz sekotāju iesūtītām ziņām, kas ir ļoti ērti, jo man pašai diemžēl neatliek tik daudz laika sekot tam līdzi. Tieši tāpēc esmu uzticējusi visu darbu manai pārstāvei – „Latvijas Tālrunis” speciālistei –, uz kuru varu pilnībā paļauties. Ar speciālisti ir izveidojusies laba saikne, un tiek veidotas tiešām skaistas un uzrunājošas publikācijas.
Ko varat ieteikt citiem uzņēmumiem, domājot par Facebook satura pakalpojumu?
Es domāju, ka ir noteikti vērts izmantot šādu iespēju, ka par uzņēmuma Facebook lapu parūpējas profesionālis. Ja runājam par manu gadījumu, tad es esmu uz „Jūs” ar sociālajiem tīkliem, tāpēc bija svarīgi atrast kādu, kam ir pieredze šajā jomā. Protams, ja pašam ir iemaņas un laiks nodarboties ar uzņēmuma aktivitātēm sociālajos tīklos, tad arī vajadzības pēc šāda veida pakalpojuma īsti nav, taču, ja tādu dotību saistībā ar sociālajiem tīkliem nav, tad iesaku tomēr uzticēties digitālā mārketinga speciālistam, jo mūsdienās ir tā – ja tevis nav internetā, tad par tevi neviens arī neuzzinās, pat ja esi izvietojis reklāmas virknē drukāto materiālu, piemēram, laikrakstos, žurnālos, bukletos un tamlīdzīgi. Piebildīšu, – lai sadarbība ar speciālistu būtu maksimāli patīkama un produktīva, svarīgi atrast tādu, ar kuru izveidosies laba saikne. Man, piemēram, ir tiešām paveicies ar speciālisti, kas veido publikācijas un reklamē manu viesu namu kā savējo – es noteikti nevarētu šo darbu paveikt labāk, un man jau sen būtu aptrūcies, ko rakstīt, bet viņai vienmēr rodas arvien jaunas idejas, kā uzrunāt ne tikai viesu nama esošos un potenciālos klientus, bet arī mani pašu! Malacis!