Veselības un skaistuma centrs Riga Wealth Weyergans
Uz jautājumiem atbildēja Judīte Volkova, Skaistuma un veselības centra "Riga Wealth Weyergans" vadītāja.
Uzņēmuma apraksts
"Riga Wealth Weyergans" ir specializēts skaistuma un veselības kopšanas centrs, kas nodrošina profesionālas konsultācijas un daudzveidīgas procedūras sejai un ķermenim. Sejai tiek piedāvātas tādas procedūras kā liftings, grumbu izlīdzināšana, sejas ovāla nostiprināšana, dubultzoda novēršana, pielietojot vakuummasāžu, aknes ārstēšana, skaistuma injekcijas u. c., savukārt no ķermeņa procedūrām centrā pieejama diferencētā celulīta terapija pēc patentētām metodikām, kuras centra speciālisti veiksmīgi apguvuši, mācoties gan Latvijā, gan Vācijā, ultraskaņas terapija, vaksācija, vakuummasāža, figūras korekcija pēc individuāli sastādītas programmas u. c. – "Riga Wealth Weyergans" ir ļoti plašs pakalpojumu klāsts dažādām klientu vēlmēm un vajadzībām! Procedūras sejai un ķermenim tiek veiktas, izmantojot ārstniecisko kosmētiku "HC" un vācu inovatīvās skaistumkopšanas un estētiskās medicīnas tehnoloģijas. Piedāvātie produkti un metodikas atbilst jaunākajiem pētījumiem un atklājumiem skaistumkopšanā. Veselības un skaistuma centrā “Riga Wealth Weyergans” strādā sertificēti speciālisti, kuri savas zināšanas regulāri papildina Latvijā un ārpus tās "High Care Cosmetics GmbH" rīkotajos semināros.
Kāds bija mājaslapas izstrādes process sadarbībā ar Latvijas Tālruņa speciālistu?
Ar mājaslapas izstrādes procesu un sadarbību kopumā esmu ļoti apmierināta.
Kā vērtējat pakalpojuma rezultātus – kā mājaslapa strādā?
Ar mājaslapas darbību un dizainu viss ir kārtībā, ļoti patīk, kā strādā speciāliste Svetlana, mums ir izveidojusies veiksmīga savstarpējā sadarbība. Svetlana ļoti labi pārzina šo mājaslapu un ir iedziļinājusies katrā tās detaļā, un es nevēlētos, lai viņas vietā ar mājaslapu darbotos cits speciālists.
Ko varat ieteikt citiem uzņēmumiem, domājot par mājaslapas izstrādes un uzturēšanas pakalpojuma nepieciešamību?
Tas, vai mājaslapa ir / nav nepieciešama, ir katra uzņēmēja lēmums, taču, manuprāt, ja runājam tieši par skaistumkopšanas jomu, tad ir ļoti svarīgi, lai klients var ieiet mājaslapā un, nezvanot uzņēmumam, redzēt piedāvājumu, izlasīt, ko viņš no šī piedāvājuma var iegūt. Tāpat mājaslapa nāk par labu uzņēmuma atpazīstamībai un atrodamībai internetā, pateicoties tajā iekļautiem linkiem un atslēgvārdiem.