Kā veicināt pārdošanu B2B tirgū?
Nav noslēpums, ka pārdot savu preci vai pakalpojumu citam uzņēmumam nav nemaz tik vienkārši. Pārdošana B2B (business to businesss) sektorā prasa ne vien nopietnāku, rūpīgāku un individuālāku pieeju, bet arī ilgāku laiku, un krietni atšķiras no pārdošanas patārētājam jeb B2C (business to clients), kur nereti lēmumi par pirkumiem tiek pieņemti spontāni, balstoties emocijās. B2B galvenais uzsvars ir uz ciešām un uzticamām biznesa attiecībām. Tāpat šajā jomā mazāk svarīgs ir piedāvātais produkts vai pakalpojums, bet lielāka nozīme ir rezultātam, ko ar to varēs sasniegt.

Ir virkne nianšu, kas B2B jomā būtiski atšķiras no B2C, tāpēc atšķirīga būs arī B2B mārketinga stratēģija. Taču, atrodot īsto pieeju, izveidosi veiksmīgu un efektīvu ilgtermiņa sadarbību, kas palīdzēs sasniegt biznesa mērķus. Kā tad veicināt pārdošanu B2B jomā? Lasi tālāk!
B2B un B2C: Galvenās atšķirības
Ņemot vērā galvenās atšķirības starp B2B un B2C tirgiem, iespējams izstrādāt korektu mārketinga stratēģiju un efektīvāk piesaistīt mērķauditoriju.