top of page

Kāda ir #haštagu nozīme biznesā un kā izvēlēties atbilstošākos?

Ikviens sociālo tīklu lietotājs ne reizi vien būs manījis publikācijās restītes simbolu „#”, ko bez atstarpes liek pirms dažādiem vārdiem un frāzēm. Līdz ar Twitter parādīšanos 2007. gadā šo vārda un restītes kombināciju nosauca par haštagu (ang. hashtag) jeb tēmturi un tā popularitāte strauji pieauga arī Instagram, Facebook, LinkedIn un citās sociālo tīklu platformās.

Šodien, pateicoties haštagiem, cilvēkiem ir iespēja iesaistīties globālās diskusijās, stimulēt tendences, atrast domubiedrus un veidot veselas kopienas, klasificēt saturu un veicināt masveida interesi un iesaisti. Tiem ir būtiska loma sociālo mediju vidē, ko noteikti vērts izmantot arī uzņēmumiem, kas vēlas izcelties konkurentu vidū un iegūt jaunus klientus.

Kas tad ir haštags – modes kaprīze un paņēmiens, kā izrotāt un vizuāli izcelt publikācijas sociālajos tīklos, vai arī būtisks ietekmes instruments digitālajā vidē? Turpini lasīt un tiksim skaidrībā!