top of page

Kāpēc biznesa profili svarīgi tavā uzņēmējdarbībā?

Pagājušais gads ir bijis strauja izrāviena gads digitālajām platformām – laikā, kad stingro ierobežojumu dēļ teju visā pasaulē apstājusies klātienes biznesu darbība, alternatīvas meklētas digitālajā vidē. Tas nozīmē, ka biznesiem ir ārkārtīgi svarīgi atrasties pēc iespējas vairāk digitālajās platformās, jo tieši tajās potenciālie klienti centīsies tos sasniegt. Viens no populārākajiem veidiem, kā sasniegt klientus, ir digitālie biznesa profili. Šajā rakstā apskatīsim, kāpēc tie ir tik svarīgi ikvienam uzņēmējam, un kā tos veiksmīgam klientu biznesam izmantojam mēs.


Lai arī mājaslapa ir būtiska pārdošanas veicināšanai, šodien uzņēmumi var efektīvi sasniegt vēlamo auditoriju, uzrunājot potenciālos klientus tur, kur tie ikdienā uzturas – sociālajos medijos, mobilajās lietotnēs, meklētājprogrammās un dažādās vietnēs, ko šodien patērētāji izmanto ne vien atpūtai un izklaidei, bet arī kā informācijas avotu, kur uzzināt par dažādiem zīmoliem un uzņēmumiem, to pakalpojumiem un precēm, kā arī noskaidrot citu atsauksmes.