Uzņēmuma klātbūtne interneta vidē veicina uzņēmējdarbību un piesaista vairāk klientu – tas ir skaidrs. Tu arī apzinies, ka ir jāizveido jauna un efektīva mājaslapa vai jāsakārto jau esošā, lai tādās meklētājprogrammās kā Google tā pozicionētos augstāk, taču kāda iemesla dēļ joprojām vilcinies to darīt.
Vai vajadzētu vērsties pie kādas digitālā mārketinga aģentūras? Vai ķerties pie plāna B: darba paveikšanai sarunāt paziņu, tā teikt, “pa draugam” un lētāk, vai arī samaksāt kādam ārštata darbiniekam? Vai varbūt pat mājaslapu sakārtot pašam – galu galā, tajā nekā sarežģīta taču nav.
Katrs ir savas jomas eksperts!
Atbilde ir vienkārša: katra joma paģērē savu ekspertu. Turklāt, jo vairāk laika pavadīsi, atjaunojot un uzlabojot savu mājaslapu, jo mazāk tā varēsi veltīt savai uzņēmējdarbībai. Sevišķi būtiski tas ir šobrīd –laikā, kad pasaulē savus noteikumus diktē COVID-19, proti – pēc iespējas vairāk laika ir nepieciešams ieguldīt uzņēmuma attīstībā.
Lai arī mājaslapas izveide nebūt nav raķešu zinātne, tās sakārtošana un pielāgošana (optimizēšana) meklētājprogrammām jeb SEO tomēr prasa specifiskas zināšanas, rīkus, laiku, prasmes un regulāru uzmanību.
Ar ko konkurentu mājaslapas labākas?
Papētot pamanāmākās mājaslapas savā nozarē, var rasties vairāki jautājumi, piemēram, kāpēc tās ir tik populāras? Kādēļ Google tās pozicionē augstāk par citām? Un kāpēc mana vizuāli pievilcīgā mājaslapa piesaista tik maz apmeklētāju? Atbilde nav viennozīmīga, tomēr vari būt drošs, ka tas nav maksas reklāmas nopelns vai arī tikai tādēļ, ka konkurents ieguldījis lielus līdzekļus mājaslapas dizaina izveidē.
Tieši šī iemesla dēļ vispirms ir nepieciešams veikt konkurentu vietņu analīzi, kā arī izpētīt tajās ievietoto saturu. Galu galā – konkurentu mājaslapu panākumi nozīmē mazāku apmeklētāju plūsmu uz tavu vietni, mazāk konversiju un arī mazāk ienākumu uzņēmumam. To būtu ieteicams paveikt pašam, tomēr ir lietas, ko labāk atstāt speciālistu ziņā.
Ņem vērā, ka konkurenti savu interneta vietņu optimizēšanu uztic kādam, kas ir eksperts savā – digitālā mārketinga – jomā. Tas nozīmē, ka ir piesaistīti pieredzējuši eksperti, tai skaitā (bet ne tikai) arī SEO speciālisti.
Kāpēc uzticēties speciālistam?
Mājaslapas optimizācija meklētājprogrammām tiek uzskatīta par vienu no spēcīgākajiem un rentablākajiem digitālā mārketinga rīkiem, kas ļauj efektīvi sasniegt un ilgtermiņā palielināt uzņēmuma mērķauditoriju, līdz ar to uzlabojot peļņas rādītājus.
Labs SEO speciālists parūpēsies par to, lai tiktu veikts visaptverošs tavas interneta vietnes audits ar mērķi noteikt, kāda veida uzlabojumus tajā nepieciešams veikt. Teicams SEO eksperts arī rūpīgi izpētīs vismaz piecas konkurējošo uzņēmumu mājaslapas, lai noskaidrotu, kāda SEO stratēģija tiek izmantota tajās. Tas iekļauj arī atslēgvārdu izpēti un dažādus analītiskus datus.
Izanalizējot un apkopojot visu nepieciešamo informāciju, speciālists varēs piemeklēt efektīvākās problēmu novēršanas metodes, nepieciešamības gadījumā sastādīt tehniskos uzdevums vietnes programmētājiem kļūdu novēršanai, kā arī veikt darbus, kas saistīti gan ar mājaslapas iekšējo, gan ārējo optimizāciju.
Comments