Ikviens uzņēmums – mazs, vidējs vai liels – zina, cik svarīgi ir sasniegt pēc iespējas plašāku potenciālo klientu loku, lai veiksmīgi nostiprinātu savas pozīcijas tirgū un ilgtermiņā vadītu un attīstītu biznesu. Ņemot vērā informācijas tehnoloģiju ievērojamo ietekmi uz sabiedrību, biznesa nozaru pārstāvjiem ir operatīvi jāreaģē, regulāri pārskatot un uzlabojot gan savu piedāvājumu, gan arī attiecīgi uzņēmuma mārketinga stratēģiju un aktivitātes, lai spētu apmierināt patērētāju pastāvīgi mainīgās prasības.
Nav noslēpums, ka šodien viens no spēcīgākajiem un efektīvākajiem instrumentiem uzņēmumu atpazīstamības veicināšanai un plašākas sabiedrības uzrunāšanai un ieinteresēšanai ir satura un meklēšanas sistēmu mārketings, kur profesionāls, kvalitatīvs, pārdomāts un oriģināls saturs, kas izvietots pareizajos kanālos, ir noteicošais, lai jūsu bizness būtu „redzams” tik populāros meklētājpārlūkos kā Google, Yandex, Bing vai citos.
Mēs, SIA „Latvijas Tālruņa” komanda, to lieliski zinām, tāpēc nodrošinām saviem klientiem plašu digitālā mārketinga risinājumu spektru un rodam katram uzņēmumam labākos un piemērotākos veidus, kā sasniegt savu mērķauditoriju, tādējādi kļūstot par profesionālu un uzticamu sadarbības partneri.
Šajā blogā vēlamies izcelt vienu no mūsu nodrošinātajiem interneta mārketinga risinājumiem – tik iedarbīgu rīku kā klientu profili jeb uzņēmumu infolapas „Latvijas Tālruņa” medijos, izskaidrot to lomu biznesa attīstības veicināšanā un pastāstīt par plašajām iespējām.
Kāpēc vajadzīgs klienta profils?
Mūsdienu informācijas tehnoloģiju laikmetā vairums sev interesējošo informāciju par pakalpojumiem, produktiem, zīmoliem, firmām lielākoties meklē tieši internetā, tāpēc ir ļoti svarīgi, lai cilvēkam, ievadot meklētājā noteiktus atslēgvārdus, tiktu parādīti visi iespējamie avoti – uzņēmumi, kas spēj nodrošināt patērētājam to produktu vai pakalpojumu, ko viņš meklē. Pretējā gadījumā, ja firma nebūs redzama, iespēja, ka klients vērsīsies pie konkrēta pakalpojumu/produktu nodrošinātāja, ir niecīga.
Klientu profili jeb infolapas kalpo kā sava veida vizītkarte, kas, pirmkārt, nodrošina uzņēmuma atrodamību interneta vidē un, otrkārt, informē potenciālos klientus par uzņēmuma darbību un piedāvājumu.
Kādi būs jūsu uzņēmuma ieguvumi?
SIA „Latvijas Tālrunis” savas ilggadējās darbības laikā ir izstrādājis un turpina attīstīt vairākus sabiedrībā populārus tematiskos portālus, kuros iespējams publicēt datus par jūsu uzņēmumu:
ZL.LV – populārākais uzņēmumu meklēšanas un biznesa uzziņu portāls;
Pilseta24.lv – pilsētu informācijas portālu tīkls, kas informē par aktuālo reģionos;
Medicine.lv – vadošais Latvijas veselības portāls;
ABC.lv – vadošais būvniecības, arhitektūras un interjera nozares medijs;
Balticexport.com – eksporta portāls ar plašu informāciju par Baltijas eksportējošiem uzņēmumiem.
Minētajos portālos tiek izvietota un periodiski aktualizēta pamatinformācija no Latvijas uzņēmumu reģistra – uzņēmumu darbības nozares, juridiskā un faktiskā adrese, tālrunis. Pamatdatu izvietošana un labošana ir bezmaksas.
„Latvijas Tālrunis” saviem klientiem piedāvā arī maksas pakalpojumu – iespēju portālos publicētos uzņēmuma pamata datus „apaudzēt” un padarīt mērķauditorijai saistošākus. Tādējādi klienta profils var kalpot ne tikai kā uzņēmuma vizītkarte, bet arī kā ļoti laba mājaslapas alternatīva maziem un vidējiem uzņēmumiem. Nereti par nelieliem uzņēmumiem internetā nav pieejama absolūti nekāda informācija, jo ierobežotā budžeta dēļ tie nevar atļauties izveidot savu web lapu. Tāpēc šādos gadījumos mēs piedāvājam lielisku opciju izveidot vizuāli pievilcīgu klienta profilu, kurā, atkarībā no klienta izvēlētā pakalpojuma veida, noslēdzot līgumu, pamatinformāciju var papildināt ar aprakstu par uzņēmumu, klienta izvēlētiem vai mūsu speciālistu atlasītiem atslēgas vārdiem, kas veicinās uzņēmuma atrodamību Google, bilžu galeriju, video, preču zīmēm, linkiem uz mājaslapu, ja tāda izstrādāta, kartes attēliem un citu informāciju.
Piemēram, portālā ZL.LV iespējams klienta profilu noformēt īpaši glīti, tā, kā klients vēlas – aprakstos tekstu var izcelt treknrakstā, sadalīt to pa punktiem, kā arī, ja klientam ir kādas akcijas, kuras viņš grib akcentēt, infolapas augšdaļā var pievienot „aktīvo pogu” vai trīs aktuālo piedāvājumu bildes ar linkiem uz atbilstošām uzņēmuma mājaslapas sadaļām. Jāpiebilst gan, ka šāda iespēja šobrīd ir tikai ZL.LV, taču mūsu speciālisti cītīgi strādā pie tā, lai arī pārējos „Latvijas Tālruņa” medijos integrētu ZL.LV pieejamās funkcijas.
Tāpat klientu ērtībām infolapā piedāvājam pievienot SEO tekstu. Tas nozīmē, ka klientam nebūs jātērē laiks klienta profilā iekļaujamās informācijas sagatavošanai – „Latvijas Tālruņa” klientu apkalpošanas speciālisti patstāvīgi no visiem pieejamiem resursiem apkopos informāciju, ar kuru padarīs klienta profilu pēc iespējas reprezentablāku, patīkamāku, skaistāku, ar lielāku informācijas apjomu un ar speciālām funkcijām, kas palīdzēs uzņēmumam labāk atlasīties Google. SEO pakalpojuma ietvaros arī paši atlasām populārākos atslēgas vārdus un iekļaujam tos klienta profilā, lai kompānija būtu labāk redzama interneta vidē.
Šobrīd klientiem papildus tiek piedāvāts jauns produkts – infolapā varam iekļaut arī reklāmas rakstu – atsevišķu lodziņu ar attēlu un linku uz rakstu, kas publicēts kādā no mūsu medijiem.
Īsumā sakot, infolapa jeb klienta profils ir budžeta mājaslapas variants, kurā iekļauto informāciju ir iespējams gan papildināt, gan aktualizēt līguma darbības laikā, ļaujot labāk prezentēt sevi un sasniegt plašāku mērķauditoriju.
Ja vēlaties izmantot bezmaksas klienta profila pakalpojumu, veikt izmaiņas pamatinformācijā vai izvietot paplašinātu informāciju par savu uzņēmumu:
rakstiet klientu servisam uz e-pastu serviss@latvijastalrunis.lv,
zvaniet uz tālruni +371 67770711
vai piesakiet firmu vai veicamās izmaiņas „Latvijas Tālruņa” portālos, nospiežot „Pieteikt firmu” (lapas beigās) vai klienta profilā – „Pieteikt izmaiņas”.
Mūsu speciālists pēc iespējas ātrāk ar Jums sazināsies, lai nepieciešamības gadījumā precizētu nianses un ieteiktu labāko variantu, kuros no mūsu portāliem un kādā apjomā informāciju izvietot, kā arī informētu par maksas pakalpojuma cenu.
Comments