top of page

Vai tavi klienti tevi atrod?

Mūsdienās ar vienu mārketinga kanālu – mājaslapu – vien ir krietni par maz, jo nav 100% garantijas, ka visi tavi potenciālie klienti to ieraudzīs un atvērs. Turklāt ir regulāri un ļoti rūpīgi jāstrādā pie tā, lai mājaslapa spētu noturēt tās apmeklētāja uzmanību un radītu vēlmi iegādāties tavu produktu vai pakalpojumu.


Lai arī mājaslapa ir būtiska pārdošanas veicināšanai, šodien uzņēmumi var efektīvi sasniegt vēlamo auditoriju, uzrunājot potenciālos klientus tur, kur tie ikdienā uzturas – sociālajos medijos, mobilajās lietotnēs, meklētājprogrammās un dažādās vietnēs, ko šodien patērētāji izmanto ne vien atpūtai un izklaidei, bet arī kā informācijas avotu, kur uzzināt par dažādiem zīmoliem un uzņēmumiem, to pakalpojumiem un precēm, kā arī noskaidrot citu atsauksmes.


Vai pietiek ar biznesa profilu Facebook? Nē!

Bez šaubām,