Inteliģentā mājaslapa – efektīvs mārketinga uzlabojums nelieliem uzņēmumiem

No 10. līdz 11. oktobrim ikgadējā biznesa tehnoloģiju izstādē un konferencēs RIGA COMM 2019 piedalīsies Latvijā lielākais digitālā mārketinga pakalpojumu sniedzējs maziem un vidējiem uzņēmumiem “Latvijas Tālrunis”.

11. oktobra rītā pasākuma ietvaros “Latvijas Tālruņa” pārstāvji sniegs izglītojošu lekciju par tēmu “Inteliģentā mājaslapa”, kurā apskatīs, kā mazajam uzņēmējam efektivizēt vienkāršu mājaslapu, lai tā dotu augstāku atdevi un palīdzētu ikdienas biznesa procesu nodrošināšanā, turklāt neieguldot milzu finanšu un laika resursus. Tiks dots arī neliels ieskats par to, kā kopumā izskatās neliela uzņēmuma digitālā mārektinga ekosistēma un sadarbība ar ārpakalpojumu sniedzēju tās uzturēšanā.

Savukārt 11. oktobra pēcpusdienā RIGA COMM apmeklētāji aicināti uz darbnīcu (workshop) par Google My Business (GMB) piedāvātajām iespējām. Kā likt savam biznesam izcelties Google meklēšanas rezultātos un kas jāņem vērā, lai tavs klients spētu tevi atrast? Daloties pieredzē, kas iegūta darbā ar vairāk nekā 2600 klientiem, “Latvijas Tālruņa” speciālisti pastāstīs par izplatītām kļūdām, veidojot GMB profilu, un paņēmieniem, kā optimizēt profila saturu.

Tāpat abas izstādes norises dienas “Latvijas Tālruņa” ekspozīcijā speciālisti sniegs bezmaksas konsultācijas par dažāda veida digitālajiem risinājumiem maziem un vidējiem uzņēmumiem, tai skaitā inteliģentajām mājaslapām, GMB, e-komerciju un citiem.

SIA “Latvijas Tālrunis” ir dibināts 1991. gadā un var lepoties ar iespaidīgu deviņus tūkstošus lielu aktīvo klientu loku, kā arī tādiem zīmoliem kā ZL.LV, Firmas.lv, Medicine.lv, ABC.LV, Pilseta24.lv un citiem. Sekojot tirgus tendencēm, uzņēmums pēdējo piecu gadu laikā ir veiksmīgi transformējis savu darbību no uzziņu jeb yellow page biznesa uz digitālo mārketinga pakalpojumu sniegšanu maziem un vidējiem uzņēmumiem.