SIA Kebabu mājas
Uz jautājumiem atbildēja Edgars Miķelsons, SIA „Kebabu mājas” valdes loceklis.
Biznesa apraksts
Pirmais KEBAB HOUSE sāka darboties 2018. gadā. Tā īpašnieki ir divi latviešu puiši, kuri iepriekš strādāja ēdināšanas un apkalpošanas sfērā. Viņu iecienītākais fast food ēdiens ir kebabs, tādēļ radās ideja atvērt savu ideālo “Kebab house” kebabnīcu, kurā valda patīkama un mūsdienīga atmosfēra. KEBAB HOUSE kebabnīcas atrodas Rīgas centrā un Purvciemā, piedāvājot apmeklētājiem nobaudīt ne tikai kebabus, bet arī burgerus, dažādus pamatēdienus un piedevas, gardus desertus, kokteiļus, salātus, suši un uzkodas.
Kāds bija interneta veikala izstrādes process sadarbībā ar "Latvijas Tālruņa” speciālistu?
Interneta veikala izstrādes procesā viss apmierināja, interneta veikals tika izveidots ātri, un kļūdas tika labotas operatīvi. Arī komunikācija bija viegla – kad uzrakstījām, mums uzreiz atbildēja un sniedza risinājumu.
Izmantojam arī Latvijas Tālruņa Google ADS pakalpojumu, taču to pilnvērtīgi novērtēt varēsim tikai ilgtermiņā. Domāju, ka Google reklāmā ir vērts ieguldīt un, tiklīdz sāksim nodrošināt savu piegādi, tās efektivitāte būs lielāka.
Kā esat apmierināti ar gala rezultātiem – kā strādā interneta veikals?
Mums patīk, kā izskatās mūsu interneta veikals, arī darbojas tas labi. Turklāt tas palīdzēja ar laiku saprast, ka mums jāsāk nodrošināt arī savu piegādi (šobrīd mājaslapa nodrošina iespēju veikt pirkumu un pašam to pie mums saņemt). Redzam, ka mājaslapas apmeklējums ir liels, bet pasūtījumu skaits nav tik liels, jo cilvēki tomēr vairāk vēlas, lai viņiem produktu piegādā uz mājām. Spriežot pēc majaslapas apmeklējumu skaita, secinājām, ka ir vērts parūpēties arī par piegādi, ko tuvākajā nākotnē arī realizēsim.
Kā vērtējat SIA „Latvijas Tālrunis” klientu apkalpošanas servisa darbu?
Kad bija neskaidrības vai radās nepieciešamība veikt labojumus mājaslapā, viss tika atrisināts un labots īsā laikā.
Ko varat ieteikt citiem uzņēmumiem, domājot par interneta veikala izstrādi?
Interneta veikala izstrāde ir nepieciešama, jo mūsdienās iepirkšanās arvien vairāk notiek tiešsaistē, turklāt, pateicoties mājaslapai, cilvēki var vienkāršāk uzņēmumu atrast. Piemēram, ir gadījumi, kad cilvēki caur mājaslapu neko nepasūta, bet, pateicoties tai, uzzina par mums un tad, apmeklējot mūs klātienē, veic pasūtījumu, parādot, ko no mājaslapā ieraudzītā vēlas.