Latvijas TālrunisJul 225 minDigitālais mārketings5 efektīvas līdu ģenerēšanas stratēģijas tavam biznesamNeatkarīgi no tā, vai darbojies B2B jomā, vai pārdod produktus vai pakalpojumus B2C klientiem, ikviena uzņēmuma attīstībā būtisks process...
Latvijas TālrunisJul 155 minDigitālais mārketingsZīmola atpazīstamība: Kāda ir tās nozīme biznesa attīstībā un kā to veicināt?Ikviens uzņēmums tiecas uz izaugsmi, un viens no būtiskākajiem faktoriem, kas to ietekmē, ir klienti. Jo vairāk lojālu klientu, jo...
Latvijas TālrunisJul 84 minDigitālais mārketings10 video idejas tava uzņēmuma popularizēšanai internetāViens no efektīvākajiem veidiem, kā mūsdienās piesaistīt un noturēt potenciālo klientu uzmanību, ir video. Tas ir viegli uztverams un...
Latvijas TālrunisMay 291 minBiznesa profiliKo iegūst uzņēmums, pievienojoties LOC biznesa profilu tīklam?Kā ātri un efektīvi informēt mērķauditoriju par uzņēmumu un tā piedāvājumu? Un kā padarīt uzņēmumu vieglāk atrodamu tā potenciālajiem...
Latvijas TālrunisApr 83 minSEOKāpēc lokālais SEO ir svarīgs tavam biznesam?Vai vēlies, lai par tava uzņēmuma produktiem vai pakalpojumiem uzzina iedzīvotāji noteiktā reģionā, pilsētā vai apkaimē? Tad parūpējies...
Latvijas TālrunisApr 23 minFacebook reklāmaGoogle ADS vai Facebook ADS – ko izvēlēties?Maksas reklāmas ir viens no ātrākajiem veidiem, kā parūpēties par to, lai uzņēmumu pamana interneta vidē. Ar to palīdzību iespējams...
Latvijas TālrunisMar 267 minSEOSEO draudzīgi attēli kā mērķauditorijas magnēts: 8 padomi, kā optimizēt attēlus tavā mājaslapāKā panākt, lai attēli tavā mājaslapā kļūtu par jaudīgu magnētu, kas piesaista papildu apmeklētāju plūsmu tavai vietnei? Īsā atbilde –...
Latvijas TālrunisMar 195 minLinkedIn5 LinkedIn tendences, kas var nospēlēt būtisku lomu biznesa attīstībāAttīstot biznesu, ir būtiski nodrošināt uzņēmuma klātbūtni visos kanālos, kur uzturas tā mērķauditorija, tādējādi paverot sev plašākas...
Latvijas TālrunisMar 54 minBiznesa profiliKā uzņēmumam ātrāk nokļūt klientu redzeslokā?Esi jauns uzņēmums un prāto, kā lai tava mērķauditorija par tevi ātrāk uzzina? Vai varbūt biznesā esi jau kādu laiku, bet vēlies, lai...