SIA Prime Cars
Uz jautājumiem atbildēja uzņēmuma izpilddirektors Vladimirs Rusanovs.
Biznesa apraksts
SIA „Prime Cars” ir uzņēmums, kas piedāvā auto nomas pakalpojumus, garantējot draudzīgus, atvērtus un ikvienam saprotamus pakalpojuma nosacījumus. Uzņēmumā strādā profesionāla pieredzējušu menedžeru komanda, kura ir orientēta uz klienta individuālajām prasībām. Klients – tā ir uzņēmuma prioritāte, tāpēc „Prime Cars” tiecas nodrošināt efektīvāko risinājumu atbilstoši katra klienta vēlmēm un pieejamajam budžetam. „Prime Cars” sniedz auto nomas pakalpojumus gan Latvijas iedzīvotājiem, gan tūristiem no dažādām pasaules valstīm, nodrošinot augsta līmeņa servisu jau vairāk nekā 10 gadus. Nomai „Prime Cars” izsniedz tikai jaunas, drošas un komfortablas automašīnas ar nepieciešamo papildaprīkojumu lielākām klienta ērtībām. Piemēram, šobrīd „Prime Cars” piedāvājumā pieejamas 2019. gada automašīnas, kas nozīmē to, ka klientam, esot ceļā, nav jāraizējas par to, ka ar automašīnu var atgadīties kādas tehniskas problēmas. Turklāt nepieciešamības gadījumā visām automašīnām vienmēr tiek nodrošināts tehniskais atbalsts no rūpnīcas vai tuvākā autoservisa. „Prime Cars” ir izveidojis ļoti plašu automašīnu nomas piedāvājumu, un klienti atbilstoši savām vajadzībām un iespējām var izvēlēties dažādas klases automašīnas – pieejami gan ekonomiskās, gan biznesa, gan apvidus un luksus klases auto, kā arī ietilpīgi miniveni, automašīnas kāzām un citiem svētkiem.
Kāds bija SEO izstrādes process sadarbībā ar „Latvijas Tālrunis”?
Kopumā sadarbību vērtējam kā pozitīvu un produktīvu. Neskatoties uz to, ka saņemam SEO pakalpojuma piedāvājumus arī no citiem uzņēmumiem, esam nolēmuši pagarināt līgumu tieši ar SIA „Latvijas Tālrunis”, kas visā sadarbības laikā ir izcēlies ar lieliskiem darba rezultātiem un patīkamu, saprotamu komunikāciju. Priecē tas, kā „Latvijas Tālrunis” pasniedz informāciju ikmēneša atskaitēs par padarītajiem darbiem un sasniegtajiem rezultātiem. Kā cilvēks, kam arī ir pieredze SEO jomā, atzinīgi novērtēju to, ka atskaišu formāts ir padarīts maksimāli vienkāršs un pielāgots – tā, lai tajās ietvertā informācija un terminoloģija būtu saprotama ikvienam klientam neatkarīgi no viņa zināšanām par SEO. Lai arī pats protu atrast interesējošo informāciju par mājaslapas apmeklētības statistiku un SEO rezultātiem, „Latvijas Tālrunis” to spēj pasniegt maksimāli vienkārši, tādējādi būtiski ietaupot manu laiku.
Uzskatu, ka SEO jomā vissvarīgākais ir laba komunikācija un spēja ieklausīties klientā, un abas šīs īpašības „Latvijas Tālrunis” speciālistiem piemīt. Tāpat mēs apzināmies, ka lielā mērā pozitīvs rezultāts ir atkarīgs ne tikai no pakalpojuma sniedzēja, bet arī no klienta. Sadarbība nenozīmē tikai to, ka klients maksā, un izpildītājs dara – tai ir jābūt abpusējai, lai varētu panākt iespējami augstus rezultātus. Tāpēc arī mēs no savas puses darām visu, kas nepieciešams, lai SEO darbi noritētu maksimāli efektīvi. Sadarbība notiek, stingri pieturoties pie iepriekš sastādīta darbu plāna, un viss tiek paveikts laikā.
Kā esat apmierināti ar rezultātiem?
Mūsu uzņēmumam galvenokārt interesē, tas, kā izvēlētie atslēgvārdi indeksējas Google, kāda ir to dinamika. Un uz doto brīdi rezultāti iepriecina. Pēdējā laikā mūsu mājaslapa Google meklēšanas rezultātos ir bijusi gan TOP 10, gan TOP 5 un arīdzan TOP 3 pozīcijās. Un tie ir patiešām labi rezultāti. SEO speciālists izstrādāja arī mūsu mājaslapu, līdz ar to ļoti labi to pārzina un lieliski izprot mūsu vēlmes vienmēr, kad nepieciešamas kādas izmaiņas, tāpēc esam apmierināti ar sadarbību un arī turpmāk labprāt to turpinātu.
Kā vērtējat „Latvijas Tālrunis” klientu apkalpošanas servisa darbu – cik ātri tiek rasti risinājumi?
Mums pārsvarā komunikācija notika tikai ar SEO speciālistu, kas sniedza atbildes uz visiem mūs interesējošiem jautājumiem. Arī nekādas problēmsituācijas sadarbības laikā nav radušās, līdz ar to vērsties pie klientu servisa nebija nepieciešamības. Mums pilnībā pietiek ar to komunikāciju, kas notiek ar SEO speciālistu.
Ko varat ieteikt citiem uzņēmumiem, domājot par SEO pakalpojumu?
No savas pieredzes varu teikt vienu – ja uzņēmums neizprot SEO pakalpojuma būtību un nianses, kā arī skaidri nezina, kādu rezultātu viņš ar šī pakalpojuma palīdzību grib sasniegt, tad labāk izmantot citus digitālos risinājumus, piemēram, Google Adwords. Patiesībā to pat var attiecināt ne tikai uz SEO, bet gan uz dzīvi kopumā – ja tev nav uzstādīts mērķis, tad tev arī nav pamata kaut ko darīt. Savukārt, ja tu zini savu mērķi, šajā gadījumā – kādu iemeslu vadīts izvēlies SEO –, tad arī būs iespējams sasniegt labus rezultātus. Pirms izmantot šo vai kādu citu digitālā mārketinga risinājumu, uzņēmumam ir skaidri jāapzinās, kāds ir galvenais mērķis, ko tas vēlas panākt. Papildus ir arī jāsaprot tas, ka, izvēloties SEO, nebūs tā, ka „nauda uzreiz būs kabatā”. Jebkurās mārketinga aktivitātēs ir nepieciešams laiks, lai gūtu pozitīvu rezultātu, turklāt nereti ir vērts kombinēt dažādus risinājumus, lai sasniegtu augstus rezultātus. Protams, vienlaikus daudz kas ir atkarīgs arī no nozares, kurā uzņēmums darbojas. Runājot par SEO, konkrēti mēs zinām, ka SEO strādā, tāpēc izmantojam to, lai veicinātu biznesa veiksmīgu attīstību.