top of page

Kā veiksmīgi attīstīt biznesu e-vidē ar WIX?

Kā pārdot sava uzņēmuma produktus internetā un gūt panākumus? Izmanto savas mājaslapas potenciālu!

Foto: Maor_Winetrob / Shutterstock.com

Arvien vairāk cilvēku izvēlas iepirkšanos internetā, nevis fiziskā veikalā. Kā liecina dažādu pētījumu dati, 2023. gadā preces tiešsaistē iegādājas jau aptuveni 27% jeb 2,14 miljardi pasaules iedzīvotāju un ar katru gadu šis skaitlis pieaug. Tādēļ likumsakarīgi, ka, pielāgojoties mūsdienu iepirkšanās tendencēm, arvien vairāk uzņēmumu uzsāk pārdošanu tiešsaistē, – jo tieši tur iespējams sasniegt tūkstošiem klientu un būtiski uzlabot pārdošanas rezultātus. Tomēr interneta veikala izveides sākumposms var būt izaicinājumiem pilns. Kā to atvieglot? Izmanto WIX – lietotājiem draudzīgo platformu, kur piedāvātas pārsteidzoši plašas iespējas profesionāla e-veikala izveidei! Tieši pateicoties daudzveidīgajām iespējām, sākot ar dizaina pielāgošanu un beidzot ar jaudīgiem instrumentiem biznesa atrodamības un pārdošanas veicināšanai, WIX izmanto jau vairāk nekā septiņi miljoni uzņēmumu visā pasaulē.

Mājaslapa, kas aug līdz ar biznesu

Lai sāktu pārdot internetā, nebūt nav nepieciešams veidot jaunu mājaslapu – izmantojot WIX, tu iegūsti platformu, kas aug līdz ar biznesu. Proti, ja tev jau ir pamata biznesa mājaslapa WIX platformā, kas šobrīd galvenokārt kalpo kā tava uzņēmuma vizītkarte, un tu plāno nākotnē atvērt interneta veikalu, esošo mājaslapu varēsi vienkārši papildināt, transformējot to par pilnvērtīgu, drošu, saprotamu un viegli pārvaldāmu e-komercijas vietni ar pievilcīgu un intuitīvu dizainu, kur ikviens tavs potenciālais klients spēs ātri atrast sev nepieciešamo un vienkārši veikt pirkumu. Atliks vien pieslēgt WIX mājaslapai WIX Stores – aplikāciju, kas ietver sevī visas nepieciešamās funkcijas un iespējas, lai ne vien radītu pilnībā funkcionējošu un profesionālu e-veikalu, bet arī audzētu pārdošanas apjomus. Kā WIX Stores palīdz attīstīt biznesu digitālajā vidē? Lasi tālāk!

WIX Stores – viss nepieciešamais veiksmīgai e-komercijai

WIX e-veikals nodrošina iespēju pievienot līdz pat 50 tūkstošiem fizisku vai digitālu produktu ar iespēju automātiski importēt tās no CSV formāta faila. WIX e-veikala pārvaldība ir pavisam vienkārša un intuitīva, ļaujot viegli izsekot līdzi visam preču pasūtījuma procesam un reāllaikā pārraudzīt preču krājumus, kas atjaunojas ik reizi, kad kāds veic pirkumu. Viena no lielākajām WIX Stores priekšrocībām ir plašā dizaina un pielāgošanas iespēju un funkciju izvēle, kas ļaus sasniegt maksimālu tiešsaistes veikala potenciālu. Lūk, svarīgākās WIX e-veikala priekšrocības, kas palīdzēs veiksmīgi attīstīt biznesu e-vidē!

Pielāgojams dizains. WIX – tā ir radošā brīvība, līdz ar to platformā ir plašas iespējas izveidot tādu e-komercijas vietni, kas būs maksimālā harmonijā ar zīmola vizuālo identitāti. WIX e-veikalā iespējams vienkārši pielāgot gan produktu saraksta jeb vitrīnas izkārtojumu, gan iepirkšanās groza dizainu, gan veidot produktu kolekcijas, saistīto produktu galerijas, pievienot dažādas darbību pogas. Tāpat var uzstādīt visdažādākos filtrus un kārtošanas opcijas ātrākai preču atlasei, dot iespēju pircējiem veidot vēlmju sarakstus… Iespēju, kā personalizēt savu e-veikalu ir patiešām daudz!

Ērta maksājumu sistēma. WIX e-veikalā pircējiem var piedāvāt dažādas norēķinu iespējas. Piemēram, var pieslēgt kādu no maksājumu sistēmām – Stripe, PayPal un citas –, kas nodrošina apmaksu ar kredītkarti, debetkarti. Pieejami arī klasiskie maksājumu veidi – ar pārskaitījumu, apmaksu piegādes brīdī un citām konkrētā reģionā pieejamām apmaksas metodēm. Kopumā WIX pieejami vairāk nekā 50 dažādi norēķinu veidi, ļaujot katram atrast sev ērtāko.

Plaša piegādes iespēju izvēle. WIX e-veikalā var iestatīt un vienkārši pārvaldīt arī preču piegādes procesu. Iespējams ērti izvēlēties vēlamos piegādes reģionus un uzstādīt dažādus piegādes nosacījumus, piemēram, bezmaksas piegādei. Klientiem var piedāvāt gan piegādi ar kurjeru, gan uz pakomātiem un citiem preču saņemšanas punktiem, gan arī saņemt preci veikalā. Tāpat klientiem var dot iespēju izvēlēties piegādes ātrumu, piemēram, standarta vai Express jeb ātro piegādi.

Automatizācijas efektīvai pārdošanai. WIX Stores nodrošina dažādas automatizācijas opcijas, kas atvieglo pārdošanu internetā. Piemēram, ir iespēja saņemt automātiskus paziņojumus par jauniem pasūtījumiem, automātiski sastādīt un izsūtīt rēķinu uz klienta e-pastu, kā arī nosūtīt pateicības vēstuli klientam pēc pirkuma veikšanas un informatīvus ziņojumus par pasūtījuma izpildes statusu. Tāpat iespējams ieplānot ziņojuma nosūtīšanu citā laikā, piemēram, nedēļu pēc produkta iegādes klientam var nosūtīt e-pastā atlaižu kupona piedāvājumu, lai iedrošinātu veikt nākamo pirkumu.

Sinhronizācija ar Facebook Shop. Ja tev jau ir biznesa profils sociālajā tīklā Facebook, ir vērts atvērt e-veikalu arī šajā platformā un sinhronizēt to ar savu e-veikalu, tādējādi sniedzot vēl vienu iespēju klientiem iegādāties tavus produktus. Facebook veikalā klienti varēs redzēt visu tava e-veikala preču katalogu, produktu aprakstus un cenas un uzreiz arī veikt pirkumu. Iepērkoties FacebookShop, preču atlikumi automātiski atjaunosies arī tavā e-veikalā.

Pircēju piesaiste. WIX piedāvā virkni iespēju gan jaunu pircēju piesaistei, gan esošo klientu lojalitātes veicināšanai. Piemēram, lai rosinātu esošajos klientus vēlmi atkārtoti iepirkties tavā interneta veikalā, iespējams izveidot lojalitātes programmu, piedāvājot krāt punktus par katru veikto pirkumu un, sasniedzot noteiktu punktu skaitu, apmainīt tos pret atlaižu kuponu. Tāpat WIX nodrošina vienkāršu e-pasta mārketinga kampaņu izstrādes procesu, turklāt ļaujot pilnībā to automatizēt, – tā tu varēsi vienmēr uzturēt aktīvu komunikāciju ar saviem klientiem un veicināsi sava e-veikala apmeklētību. WIX arīdzan var veidot Facebook reklāmas, vienkāršus reklāmas video un izmantot daudzas citas iespējas pircēju uzmanības piesaistei.

E-veikala uzturēšana. Kad interneta veikals izveidots, būtiski ir pastāvīgi rūpēties par tā dzīvotspēju un to attīstīt. Arī šajā ziņā WIX piedāvā ērtus risinājumus. WIX platformā iespējams gan detalizēti analizēt interneta veikala apmeklējumu un attiecīgi plānot un pielāgot digitālā mārketinga aktivitātes, gan izmantot dažādus SEO rīkus, lai uzlabotu veikala atrodamību Google, gan arī automatizēt lielu daļu mārketinga procesu, kas palīdzēs ietaupīt laiku un vienlaikus baudīt panākumus e-komercijas biznesa attīstībā.

Vēlies radīt profesionālu e-veikalu, ar ko vairākkārtīgi palielināt sava biznesa apgrozījumu? Sazinies ar Latvijas Tālruņa speciālistiem, kas piedāvās tev labāko risinājumu!

82 views0 comments

Comments


bottom of page