Latvijas TālrunisAug 12, 20203 minDigitālais mārketings5 pazīmes, kas liecina, ka tavai digitālā mārketinga stratēģijai ir nepieciešama revīzijaViena no skaidrākajām pazīmēm, ka tava uzņēmuma digitālā mārketinga stratēģija ir neveiksmīga, novērojama tad, ja neredzi vēlamos...
Latvijas TālrunisJul 23, 20204 minSEOKā izveidot SEO draudzīgu infografiku savam blogam?Tava uzņēmuma mājaslapa ir tā vizītkarte, tāpēc ir svarīgi padomāt par tajā esošajām sadaļām. Viena no nozīmīgām sadaļām ir blogs — tas...
Latvijas TālrunisJul 8, 20204 minDigitālais mārketings4 soļi sociālo mediju stratēģijas uzlabošanai, ietaupot resursusŅemot vērā zemo iesaisti sociālajos medijos redzamajās reklāmās, pēdējā laikā aizvien biežāk ir novērojams, ka šo mediju patērētāji —...
Latvijas TālrunisJun 19, 20202 minMājaslapasKā tavu mājaslapu varētu ietekmēt maija Google algoritma izmaiņas?Pirms mēneša interneta tehnoloģiju milzis Google nāca klajā ar paziņojumu par kārtējām SEO algoritma izmaiņām, kas skārušas vairāku jomu...
Jānis LočmelisMay 25, 20205 minMājaslapasKāpēc mājaslapa šobrīd ir svarīgāka nekā jebkad agrāk?Izskatās, ka vīrusa radītā “vētra” nu ir norimusi, un pa šo laiku dažādi interneta pakalpojumi, e-veikali un mājaslapas ir saradušās kā...
Elīna NukaApr 16, 20203 minMājaslapasFoto un vizualizāciju nozīme mājaslapāMūsdienās interneta vide ir pārbagāta ar informāciju. Meklējot interesējošo lietu (preci vai pakalpojumu), potenciālais klients apmeklēs...
Artūrs LaukmanisMar 20, 20203 minMājaslapasKā mājaslapas apmeklētību ietekmē iekšējais SEO?Ne maza, ne liela uzņēmējdarbība mūsdienās vairs nav iedomājama bez savas mājaslapas. Tās funkcijas un uzdevumi, protams, katrā gadījumā...
Latvijas TālrunisJan 23, 20203 minFacebook reklāmaKo labāk izvēlēties – Google vai Facebook reklāmas?Droši vien daudzi ir dzirdējuši vai redzējuši reklāmas un piedāvājumus par to, ka ar Google vai Facebook reklāmu palīdzību tiks...
Artūrs LaukmanisDec 11, 20194 minDigitālais mārketings5 būtiskākās šodienas un nākotnes tendences digitālajā mārketingāMūsdienu pastāvīgi mainīgajā digitālajā laikmetā uzņēmējiem, jo īpaši jaunpienācējiem, ir vairāk nekā skaidra atbilde uz jautājumu –...